Paczkomaty w Polsce biją rekordy popularności. Urządzenia InPostu są doskonale znane większości książkoholików – przecież praktycznie każda księgarnia internetowa ma w opcjach wysyłki dostawę do Paczkomatu. Co więcej, InPost nie tylko dba o to, żeby paczki były na czas, ale również, żeby ich urządzenia wpasowywały się w miejską przestrzeń. Dlatego też właśnie wystartował konkurs na projekt grafik, które ozdobią Paczkomaty.
ArtInPost to już druga edycja konkursu. W pierwszej zgłoszono prawie 7 tysięcy projektów. Jurorzy przyznali wtedy trzy nagrody główne i aż dwanaście wyróżnień, a zwycięskie prace ozdobiły Paczkomaty w największych polskich miastach.
Tematem tegorocznej edycji konkursu jest ekologia. Chętni mają czas do 14 kwietnia, by przygotować projekt grafiki inspirującej do proekologicznej aktywności. Można do wykonania projektu skorzystać z wygodnego kreatora w serwisie artinpost.pl lub własnych narzędzi z uwzględnieniem szablonu Paczkomatu.
Organizatorzy umożliwiają wykorzystanie powierzchni Paczkomatów artystom, społecznikom, amatorom projektowania i wszystkim wrażliwym na ochronę środowiska, by mogli zwrócić w przestrzeni publicznej uwagę innych na potrzebę dbania o środowisko, czytamy w informacji prasowej.
Prace zgłoszone w konkursie od 14 kwietnia będzie mogła oceniać publiczność w głosowaniu internetowym.
Ogłoszenie wyników nastąpi 5 maja. Wtedy zespół złożony z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu przyzna trzy atrakcyjne Nagrody Główne o łącznej wartości ponad 25 tysięcy złotych. Organizatorzy zapowiadają również dodatkowe niespodzianki.
Regulamin i szczegóły konkursy dostępne są pod adresem: www.artinpost.pl.
źródło informacja prasowa