Księgarnia ebookowa Woblink wprowadza książki drukowane! „Ebook, audiobook czy książka drukowana? Klienci kupują wszystkie formaty i chcą mieć wybór. Dowodzą tego nasze wewnętrzne badania, ale także badania Biblioteki Narodowej, w części poświęconej czytelnikom e‑booków”– mówi Paweł Polański, prezes spółki eCom Group, do której należy platforma Woblink.com. Lider sprzedaży e‑booków w Światowy Dzień Książki poszerza ofertę o prawie 100 tysięcy tytułów drukowanych i chce w ten sposób jeszcze lepiej zatroszczyć się o potrzeby swoich klientów.
Wizerunek czytelnika e‑booków walczącego z tradycją czytania książek „papierowych” w niewielkim stopniu odpowiada rzeczywistości. Badania Biblioteki Narodowej wykazały, że ponad połowa czytelników e‑booków i audiobooków oddaje się lekturze książek nie tylko w formatach elektronicznych, ale też książek tradycyjnych. Woblink przeprowadził badania wśród swoich klientów, odkrywając, że 78% ankietowanych oprócz ebooków i audiobooków nabywa też książki drukowane. Spora grupa decyduje się na zakup książek w tradycyjnej formie na prezent dla bliskich. Dzieciom niechętnie wręcza się czytniki książek elektronicznych, a zdecydowanie częściej zaraża się je miłością do powieści przez książki papierowe i audiobooki. Są też książki, które zagorzali e‑czytelnicy jednoznacznie wolą w wersji drukowanej (np. albumy czy książki kucharskie). Dodatkowo niektóre pozycje są po prostu niedostępne w wersji elektronicznej. Zamiast odsyłać swoich klientów do innych księgarni, Woblink zdecydował, że teraz każdą książkę klienci mogą kupić u nich poprzez jedną transakcję.
Zamówione w Woblink.com książki drukowane dostarczane będą od poniedziałku do soboty (włącznie). Można je też odebrać osobiście w jednym z 10 350 punktów w całej Polsce (w paczkomatach InPost, na stacjach paliw ORLEN, w kioskach RUCHU oraz w placówkach pocztowych).
Woblink.com to jedna z największych polskich platform sprzedających książki w każdym dostępnym formacie: drukowane, ebooki i audiobooki. Dystrybuuje tytuły największych polskich wydawców – nowości, bestsellery, a także klasykę literatury. Oferuje prawie 100 tysięcy tytułów książek drukowanych, 30 tysięcy ebooków i 1,5 tysiące audiobooków, w tym literaturę faktu, kryminał, fantastykę, powieści obyczajowe, książki historyczne oraz pozycje dla dzieci.
Woblink umożliwia zakup książek i ich odbiór osobisty w jednym z 10 350 punktów w całej Polsce oraz czytanie ebooków i słuchanie audiobooków na wielu urządzeniach, takich jak czytniki, tablety, laptopy czy smartfony. Od 2010 roku, dzięki swoim nowoczesnym rozwiązaniom, dostarcza książki setkom tysięcy czytelników w Polsce i za granicą.
Informacja prasowa