Poczta Polska pochwaliła się, że Polacy coraz chętniej kupują w jej placówkach książki i prasę. W pierwszym półroczu 2022 roku wydali na te produkty 50 mln złotych.
W ofercie Poczty Polskiej w pierwszym półroczu 2022 roku było ponad 1500 tytułów prasowych, ponad 700 tytułów książkowych dla dzieci i niemal 800 dla dorosłych. Klienci dokonali zakupów prasowych i książkowych za 50 mln zł, to o 500 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie w roku 2021.
– Poczta Polska to jeden z większych dystrybutorów książek i prasy na polskim rynku. Klienci szukają u nas przede wszystkim różnego rodzaju poradników, choć literatura czy biografie sprzedają się także całkiem dobrze. Staramy się, aby każdy znalazł u nas coś dla siebie, dlatego dbamy o szeroki wachlarz pozycji dostępnych dla czytelników. Cieszymy się, że Klienci to doceniają, coraz chętniej kupując u nas wydawnictwa książkowe czy prasę – komentuje Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Hity sprzedażowe w pierwszym półroczu 2022 roku w placówkach Poczty Polskiej to „Cukrzyca i życie”, „Leki prosto z natury”, „Kuchnia i zdrowie” oraz „Encyklopedia zdrowia”, chętnie kupowane były też najnowsza powieść Olgi Tokarczuk „Empuzjon”, „Zełenski. Biografia” Wojciecha Rogacina czy „Polska i Rosja” Andrzeja Nowaka. Wśród książeczek dziecięcych największym zainteresowaniem cieszyły się te skierowane do maluchów: do kolorowania czy wyklejania.
Wśród tytułów prasowych najchętniej sięgano po „Fakt”, „Teletydzień”, „Życie na Gorąco”, „Chwilę dla Ciebie” i „Twoje Imperium”.
źródło poczta polska