Od lat przy okazji wizyty w urzędzie pocztowym klienci mogą w placówkach Poczty Polskiej zaopatrywać się w nowości książkowe. Państwowa instytucja z roku na rok sprzedaje coraz więcej literatury. Wyjątkiem był zeszły rok. Powodem były oczywiście utrudnienia związane z pandemią koronawirusa. Powoli jednak wszystko wraca na właściwe tory. Po podsumowaniu okresu wakacyjnego wyszło, że wolumen sprzedanych książek wzrósł o 21% względem analogicznego okresu w ubiegłym roku.
W 2020 na przekór pandemii największym zainteresowaniem spośród książkowej oferty Poczty Polskiej cieszyły się pozycje z segmentu turystycznego. Klienci państwowej spółki chętnie sięgali również po współczesną literaturę obozową. Na topie były także poradniki i wydawnictwa kulinarne.
Te dwie ostatnie grupy książek również w tym roku w okresie letnim cieszyły się największą popularnością. Chętnie kupowane były poza tym kolorowanki.
Poczta Polska poszerza także swoją gamę oferowanych wydawnictw, co spotyka się z pozytywną reakcją gości placówek pocztowych. W czerwcu br. hitami sprzedażowymi, wśród oferty skierowanej dla dorosłych, były poradniki zdrowotne oraz książki z przepisami kulinarnymi. Wciąż niesłabnącą popularnością cieszą się malowanki i kolorowanki dla dzieci, które znajdują się na szczycie TOP 10 wydawnictw, oferowanych w placówkach Poczty Polskiej, czytamy w informacji prasowej Poczty Polskiej.