Będące częścią koncernu medialnego Burda Media Polska wydawnictwo Burda Książki przeszło w ostatnim czasie rebranding. Jeden z liderów polskiego rynku wydawniczego będzie teraz publikować literaturę pod nową nazwą i nowym logo. Zmiany nie obejmą obszarów działalności – nadal ukazywać się będą książki obyczajowe, podróżnicze, kulinarne, kryminały, poradniki oraz te skierowane do dzieci. Pierwsze tytuły Wydawnictwa Słownego przeczytać będzie można już w kwietniu.
Pod markami Burda Książki i National Geographic wydanych zostało już ponad 1200 zróżnicowanych pozycji. Według zapowiedzi, Słowne będzie kontynuować współpracę z wcześniejszymi autorami, jednocześnie chce pozyskać nowych pisarzy i pisarki, które poszerzą dotychczasowe portfolio literackie oficyny.
Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć i widząc potencjał biznesu książkowego w Polsce – idziemy dalej. Dostrzegamy różnorodność czytelników, mamy świetny zespół, stawiamy na rozwój. Pozostajemy blisko naszych odbiorców, będziemy dalej odpowiadać na ich potrzeby. Odpowiednio i szerzej zdefiniowany brand naszego wydawnictwa książkowego umocni pozycję Burda Media Polska, powiedział Alexander Sorg, prezes zarządu spółki.
W ramach Wydawnictwa Słownego działać będą trzy imprinty. Kryminały i thrillery opatrzone będą znakiem Słowne mroczne, książki obyczajowe i romanse ukazywać się będą pod szyldem Słowne z uczuciem, natomiast Słowne młode zaoferuje publikacje dla dzieci i młodzieży. Nadal będą też ukazywać się książki podróżnicze, przyrodnicze i popularnonaukowe z logo National Geographic – tu wszystko pozostaje bez zmian.
Każdy zna siebie najlepiej. Wydajemy, oferujemy, wy wybieracie. Tu znajdziecie i książki lekkie, i ciężkie. I zabawne, i mroczne. I ekscytujące, i rzeczowe. Ale wszystkie łączy jedno – są to słowne odpowiedzi na ważne potrzeby czytelników. Na różne Wasze potrzeby, czytamy na stronie wydawnictwa.