Księgarnia internetowa Woblink założona została w 2010 roku. Firma przebyła długą drogę, by dziś być jedną z największych i najbardziej zaawansowanych polskich platform z e‑bookami, audiobookami, a także książkami papierowymi. Bieżący rok przyniósł Woblinkowi dwa powody do hucznego świętowania. Nie dość, że księgarnia obchodzi dziesiąte urodziny, to jeszcze jej użytkownicy wykorzystali milion kodów rabatowych Bumerang. Z tej okazji platforma ma dla czytelników niespodziankę.
Bumerang to program lojalnościowy, który funkcjonuje niemal od samego początku istnienia Woblinka. Działa on w ten sposób, że za każde 10 złotych wydane w księgarni czytelnik otrzymuje kod rabatowy o takiej samej wartości. Z tych kodów można korzystać przy kolejnych transakcjach. Według danych udostępnionych przez Woblink z dobrodziejstw programu Bumerang skorzystało już prawie 120 tysięcy osób. 13 lipca został zaś użyty milionowy kod.
Milionowy kod
Milionowy kod został użyty 13 lipca 2020 roku. Koszyk, w którym został wykorzystany, zawierał pięć książek:
W samym sercu morza Jojo Moyes – Znak,
Telefon od anioła Guillaume’a Mussa – Wydawnictwo Albatros,
Dzisiaj narysujemy śmierć Wojciecha Tochmana – Wydawnictwo Literackie,
Wyrwa Wojciecha Chmielarza – Wydawnictwo Marginesy,
Pianie kogutów, płacz psów Wojciecha Tochmana – Wydawnictwo Literackie.
Kod został użyty przed czytelnika, który jest z Woblinkiem od 2015 roku i łącznie skorzystał już ze 191 kodów!
To dla nas symboliczny moment – wykorzystanie milionowego kodu Bumerang – mówi Paweł Polański, Dyrektor Woblinka. Z tej okazji przez najbliższy tydzień będzie można skorzystać z wyjątkowej oferty: podwajamy Bumerang i za każde 10 zł wydane na Woblinku do czytelnika wrócą 2 kody o łącznej wartości 20 zł. Nie mam wątpliwości, że Bumerang to unikatowy program lojalnościowy na polskim rynku książki. Jest łatwy, przejrzysty i wygodny w użyciu – nie wymaga gromadzenia punktów ani regularnych zakupów. Jest maksymalnie proczytelniczy, podobnie jak cały Woblink. O jego wyjątkowości świadczy fakt, że rekordziści w wykorzystaniu kodów są z nami od 10 lat, czyli do samego początku istnienia Woblinka. Kto raz skorzysta z Bumerangu, będzie używał go ponownie.
Kody Bumerang używane były najczęściej na książkach:
E‑booki:
Bieguni Olgi Tokarczuk – Wydawnictwo Literackie,
Listy zza grobu Remigiusza Mroza – Wydawnictwo Filia,
Szczygieł Donny Tartt – Znak.
Audiobooki:
Chrobot Tomasza Michniewicza – Wydawnictwo Otwarte,
Jak mniej myśleć Christel Petitcollin – Wydawnictwo Feeria,
Homo deus Yuvala Noaha Harariego – Wydawnictwo Literackie.
Książki tradycyjne:
Tatuażysta z Auschwitz Heather Morris – Wydawnictwo Marginesy,
Wielki Ogarniacz Życia we dwoje, czyli jak być razem i się nie pozabijać Pana Buka i Pani Bukowej – Flow Books,
Księgi Jakubowe Olgi Tokarczuk – Wydawnictwo Literackie.
Średnie użycie kodów to 8.45 na osobę.
Kody Bumerang są z nami niemal od początku, ale ciągle je udoskonalamy zgodnie z potrzebami naszych czytelników – mówi Paweł Polański. – Dziś kody same przypominają o sobie i swojej ważności w koszyku, tak aby czytelnik nie zapomniał ich wykorzystać. Zawsze są widoczne na koncie czytelnika – nie trzeba ich zapisywać i nigdy się nie gubią. 🙂 Nie musimy szukać ich w mailach czy SMS-ach. No i wreszcie: nasz system zakupowy zawsze pokazuje oszczędność, którą możemy uzyskać – wszystko po to, aby kody były maksymalnie wygodne dla czytelników, którymi sami w Woblinku wszyscy jesteśmy.
O Woblinku
Woblink.com to jedna z największych i najbardziej zaawansowanych platform z e‑bookami, audiobookami i książkami tradycyjnymi w Polsce. W tym roku księgarnia obchodzi swoje 10. urodziny. W jej ofercie można znaleźć blisko 50 tys. e‑booków, 8 tys. audiobooków i ponad 120 tys. książek tradycyjnych od 270 największych polskich wydawnictw. Woblink jest też od wielu lat współorganizatorem Czytaj PL – największej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce.
Więcej o programie bumerang można się dowiedzieć pod adresem: https://woblink.com/pl/bumerang
Podwójny bumerang
Aby uczcić wykorzystanie milionowego kodu, przez najbliższy tydzień, od 27 lipca do 9 sierpnia, Woblink podwaja działanie programu Bumerang. To oznacza, że za każde 10 złotych wydane na Woblink.com otrzymamy dwa kody o wartości 10 zł do wykorzystania na książki.
Informacja prasowa